Последњи концерт ове календарске године у Универзитетској галерији који организује Уметнички савет одржан је у понедељак 26. децембра 2022. године у 19 часова.
За крај ове концертне сезоне присутни су били у прилици да чују салонску музику за флауту, виолину и виолу Бетовена, Хајдна и Штамица.
Наступају:
Каролина Бетер | флаута
Катарина Поповић | виолина
Растко Поповић | виола
Програм:
Карл Штамиц (1745–1801) Трио у Ге-дуру, оп. 16 бр. 3
Andante molto - Allegro molto
Јозеф Хајдн (1732–1809) Дивертименто, оп. 100 бр. 3
Allegro moderato - Poco adagio - Finale. Presto
Лудвиг ван Бетовен (1770–1827) Серенадау Де-дуру, Оп. 25
Entrata: Allegro - Tempo ordinario d'un Menuetto
(Trio I, Trio II) - Allegro molto - Andante con variazioni
Allegro scherzando e vivace - Adagio - Allegro vivace e disinvolto
Биографијe:
Каролина Бетер (Karolina Bäter) после студија блок и траверсо флауте у Холандији (класе Walter van Hauwe и Barthold Kuijken) Каролина Бетер се специјализовала за извођење камерне музике на историјским инструментима. Добитница је награда на такмичењима Deutscher Musikwettbewerb у Бону као и међународном Пендерецки такмичењу у Кракоу и осваја четврто место на међународном Гаудеамус такмичењу у Ротердаму. Као члан ансамбала МАЕ и The Roentgen Connection у Амстердаму, Студио 6 (Београд), New Trinity Baroque (Атланта, Београд) Каролина наступа на концертним подијумима и фестивалима широм Европе, Русије и САД и учествује у радио-телевизијским и CD продукцијама за РТС дигитал, Радио Београд, BBC, као и за издавачке куће Lindoro, unsounds и konkurrent. Од 2007. до 2014. учествује у позоришњим представама са холандским ансамблима De Veenfabriek и Het Veemtheater као и са ансамблом Andcompany из Берлина. Као солиста Каролина је гостовала са Ансамблом Ренесанс, Загребачким Солистима, New Trinity Baroque, Holland Baroque и Филхармонијом Скопља. Редовно је позвана да свира у барокним оркестрима као што су elbipolis Hamburg, Neues Barockorchester Berlin, Märkisch Barock, Potsdamer Kantorei, Berlin Baroque, Aris&Aulis, Concerto Brandenburg, Camerata Allegra, Ensemble Fritz. На позив Београдске Барокне Академије, France Baroque и Факултета музичке уметности у Београду Каролина је држала мастеркласе на историјским флаутама. 2018. године Каролина Бeтер je попуњавала образовање са мастером у специјализацији на историјским флаутама ренесансног, класичног и романтичког периода на Универзитету Уметности у Берлину у класи Кристоф Хунтгебурта (Christoph Huntgeburth).
Катарина Поповић је завршила основне и мастер студије виолине у класи професорке Марије Шпенглер, а потом специјалистичке и докторске студије камерне музике у класи проф. Горана Маринковића на Факултету музичке уметности у Београду. Током завршне године докторских студија била је ангажована и као помоћ у настави на Катедри за камерну музику под менторством проф. Ладислава Мезеија. Усавршавала се на бројним мајсторским курсевима познатих уметника и педагога. Профилишући се врло рано превасходно као камерни музичар, активно наступа у оквиру три ансамбла са којима је остварила значајан број концерата у земљи и иностранству. Београдски Барок се бави историјски информисаном извођачком праксом музике 17. и 18. века на копијама инструмената из тог периода и један је од првих ансамбала тог типа у Србији. У оквиру ансамбла Музички правац: север-југ наступа у Норвешкој и Србији изводећи тематске програме српких и норвешких аутора, који имају за циљ остваривање богатијих културних веза између те две земље. 2014. године оснива Аратос трио који се бави извођењем мање познатих дела 20. и 21. века писаних за састав који чине кларинет, виолина и клавир. Сва три ансамбла својим делањем посебну важност придају промовисању српског музичког стваралаштва, те кроз сарадњу са композиторима константно раде на продубљавању репертоара управо за ове специфичне камерне ансамбле. Као професор виолине Катарина је током осмогодишњег рада у Школи за музичке таленте у Ћуприји остварила запажене педагошке резултате са ученицима који су освојили бројне награде на такмичењима у земљи и иностранству. Запослена је на Факултету музичке уметности у Београду у звању доцента на Катедри за камерну музику.
Растко Поповић је дипломске, специјалистичке и докторске академске студије виоле завршио на Факултету музичке уметности, Универзитета уметности у Београду у класи проф. Дејана Млађеновића, а мастер академске студије на Универзитету у Ставангеру (Норвешка) у класи коју воде Елизабет Скор Сејпкенс и Ваутер Раубенхајмер. Комплетно школовање завршио је са највишим оценама. Освојио је награде на неколико националних и међународних такмичења, између осталог, другу награду на 1. Међународном такмичењу Музичке омладине Македоније Музичари новог миленијума 2004. године. Као представник Музичке омладине Србије, 2002. године постаје члан Jeunesses Musicales World Orchestra, у сезони 2004/2005 свира у Гудачима Светог Ђорђа, а од 2011. у оркестру Camerata Serbica. Од 2005. године бива ангажован као сарадник Симфонијског оркестра РТС-а. Током студија у Норвешкој, 2006-2008, ради као сарадник Stavanger Symphony Orchestra са којим учествује на бројним пројектима. Од 2008. до 2015. године радио је као професор виоле у београдској музичкој школи Јосип Славенски. Активан је извођач и редовно наступа у земљи и иностраству. Од 2013. године наступа са пијанисткињом Маријаном Савов Стојановић. Члан је два трија - Look @ Susan и Музички правац: север-југ, као и ансамбла Београдски барок. 2006. године започиње ауторски пројекат Сам свој сопствени рингишпил посвећен електричној виоли као савременом музичком медију. Посебно је заинтересован за област уметничког истраживања у музици и комбиновани практични и теоријски приступ извођаштву. Излагао је теоријске радове на неколико домаћих и међународних музичких симпозијума и конференција. Растко Поповић је запослен Факултету музичке уметности у Београду у звању ванредног професора на Катедри за гудачке инструменте.